(2008.03.29 @ New York)




Your LOVE has given me great joy and encouragement,
because of you, sister, have refreshed the hearts of the saints.
Philemon 1: 7

今天早上看到這一段,
覺得就是這兩天感動的總結。


How could it be, that You care for me?


謝謝妳,謝謝祢。


總是一次又一次的給我成長的機會,
當我很難過時我知道我仍然是在滿滿的愛裡,
在挫折時,我知道我沒有遺棄,
在妳身上,我經歷祂的美好。


With love and strenghten
for each new day
He will make a way
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小羊 的頭像
    小羊

    天外飛來一筆羊

    小羊 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()